22 June, 2013

Tävling nr. 63 - Fleecefilt för barn från Dekoria.

Startar nu upp en tävling i samarbete med Dekoria, vilket jag är väldigt glad över. Det är en mysig butik med textil och inredning för hela hemmet! :)

Du har chansen att vinna en fleecefilt för barn, du kan välja mellan Spindelmannen och Hello Kitty motiv. Perfekt nu på sommarkvällarna att svepa in barnen i om man sitter ute och grillar eller något sånt. :)

Tävlingsregler:

- Gilla Dekoria på facebook, det gör du HÄR! Ange ditt fullständiga facebooknamn i din kommentar och länka helst till din profil också.

- Berätta vilken fleecefilt du skulle välja om du vann och motivera kort till vem du vill vinna den. :)

Extra vinstchanser:

- Gilla min facebooksida, det gör du HÄR!

- Dela tävlingen vidare genom att göra ett inlägg i din blogg (använd då bilden ovan och länka både hit och till Dekoria) eller på facebook, dela då den HÄR bilden!

Skriv allt i en och samma kommentar. Glöm inte att ange din e-mail adress då vinnaren kontaktas via mail. Tävlingsreglerna är obligatoriska och måste göras för att delta i tävlingen, extra vinstchanser är frivilliga! Vinnaren presenteras i detta inlägg längst ner när tävlingen är avslutad.

Tävlingen avslutas den 6 juli, kl. 20.00.

Lycka till! :)

Avslutad!

Vinnaren blev: Camilla 

Ett stort grattis till dig! Du lämnade ingen mail så jag kommer lämna en kommentar i din blogg så du kan maila mig inom 3 dagar, annars utses en ny vinnare!

26 comments:

  1. Anonymous10:45

    Hej
    Jag vill gärna vara med.
    Jag gillar er båda på fb, Tina Carlström:https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Jag skulle vilja vinna Hello Kitty Rosa, till min vän som väntar en dotter till 11 juli.

    Jag har delat tävlingen på min fb också.

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous13:05

    Gillar dekorativa på fb o din sida Jenny Söderström
    O delat på min logg så tre chanser

    Vill ge en Hello Kitty filt till mitt kusin barn som är 2 år o som älskar Hello Kitty o tyvärr är sjuk o är mycket på sjukhus. Tänk så glad hon skulle bli o det skulle liva upp sjukhus miljön lite:)

    Ps: glömde email så skrev en ny.. piggg83@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Jag är emd och tävlar! Skulle vilja vinna den fina spindelmannenfilten till min gudson Mio - för att han är världens sötaste unge helt enkelt! <3
    Och så är han tokig i actionfigurer just nu!

    Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson) och jag gillar även din Facebooksida sedan tidigare =)

    heidilarsson@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. jag är jätte gärna med..

    1. jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

    2. jag skulle vilja vinna spindelmannenfilten till min ena son som alltid fryser. så vinner jag skulle han få en varm, skön och dessutom jätte snygg filt så han slipper frysa.

    3. jag har delat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-filt/

    kram och trevlig sommar
    /veronica

    veronicahedlund@hotmail.se

    ReplyDelete
  5. Är gärna med och tävlar om en gosig filt. Gillar på facebook, liselotte andersson. Har jag tur att vinna vill jag gärna ha en spindelmannenfilt, skulle passa perfekt till mitt barnbarn Hugo.
    För extrachanser, gillar din facebooksida, liselotte andersson och har även länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/06/fleecefilt-67.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    ReplyDelete
  6. Anonymous22:08

    Jag är gärna med och tävlar!

    Gillar Dekoria på FB (Kristiina Söderström).

    Spindelmannen skulle passa min son så bra.
    Att värma sig när man är sjuk och lite extra värme vill ha.
    Som trygghet när man ska sova över,
    lite extra skydd man då behöver.
    Eller varför inte som en mantel i lek,
    passar till allt och lite till, bara barnen vet.

    Ha en fin dag!

    // Kristiina
    krieppola@spray.se

    ReplyDelete
  7. Anonymous22:10

    Gillar ju så klart din sida på FB (Kristiina Söderström).

    // Kristiina Söderström.

    ReplyDelete
  8. Hej! Nu har jag gillat din sida samt dekoria och har även delat din bild. Jag har också bloggat om tävlingen här http://www.nattstad.se/PrincessErika?id=8946617
    Om jag skulle bli den lyckliga vinnare så skulle jag vilja ha Hello Kitty filten och den skulle jag ge bort till min älskade dotter. Min mail: erika_eriksson89@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Jag är gärna med :)

    Jag gillar dem redan på FB (Ingrid Polly)
    Jag skulle vilja vinna Hello Kitty-filten till min stora tjej, för hon älskar Hello Kitty och skulle bli väldigt förjust i denna fina filt :)

    Jag gillar din sida och har delat bilden!

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Anonymous16:31

    Hej!
    Jag gillar på fb och din sida gillar jag sen tidigare:-) funkade tyvärr inte att länka för mig på min mobil. Men jag heter Malin Svensk Björck.
    Jag skulle vilja vinna filten med hello kitty på. Den skulle min guddotter älska! Gav henne en handduk igår med dwt motivet och hon blev super glad:-D
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Jag är gärna med och tävlar, och gillar Dekoria på FB (Sanna Kaakinen).

    Om jag vann skulle jag allra helst vilja vinna en fleecefilt med Hello Kitty på till min dotter Alva. Det skulle vara perfekt för henne i soffan när vi har filmkväll och mys.

    Gillar även din FB sida (Sanna Kaakinen).

    Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Lydia S10:34

    Gillat och delat på Facebook :)(Lydia Sleyman)
    Skulle vilja vinna Spiderman till min enda son som nyligen fyllde 3 år. Och han älskar Spiderman.

    Kram/
    lydia_sleyman@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Anonymous05:58

    Gillar båda på FB som Maria Gunnarsson

    Mitt syskonbarn Theo, 8 år, skulle bli SÅ glad över att få en Hello Kitty-filt av lektant/moster.

    ytligast@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Anonymous02:05

    Så nu har jag gillat båda sidorna och lämnat denna kommentar på båda

    Hej jag vill jättegärna vara med och tävla om en fleccefilt till barn.
    Jag skulle jättegärna vilja ge det till min nu 5 månader gamla dotter, Pixie. Hon kom 7 veckor för tidigt och vi låg inlagda i 2 månader. Så jag hade älskat att kunna unna min dotter en hello kitty fleccefilt. Tack på förhand Med vänlig hälsning Susanne Pedersen

    Jag har även delat tävlingen på min FB sida
    www.facebook.com/sussi72

    ReplyDelete
  15. Jag är jättegärna med och tävlar!

    Gillar Dekoria på fb - Linnea Sjöström

    Jag skulle vilja vinna en filt till min lilla hundvalp som jag fick hem för 4 dagar sedan. Hon är underbar och förtjänar verkligen en fin och gosig filt! Fleecefilt Hello Kitty rosa

    Gillar din facebook sida också - Linnea Sjöström

    linneasjostrom@live.fi

    ReplyDelete
  16. Jag är med!

    Jag vill vinna Spiderman till min yngste son, Albin. Med sju systrar o bara en bror så är det väääldigt mycket Hello Kitty här i huset ;)

    Gillar sedan tidigare på facebook...Lotta Sundin

    ReplyDelete
  17. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind) delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151524941678543

    Jag skulle vilja vinna Hello Kitty filten till min dotter!

    tavlingar(at)officefixarna.com

    ReplyDelete
  18. Jag gillar Dekoria på Fb, Emma johansson

    Om jag vann skulle jag vilja ha disney cars filten: http://www.dekoria.se/offer/product/2054//0/0/Fleecefilt-Disney-Cars-King-Mcqueen

    Jag gillar din fb sida, Emma johansson

    Har delat på min blogg: http://emthetavlar.blogg.se/2013/july/jag-tavlar-hos-emssan.html

    thesan89@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Anonymous16:31

    Har gillat & mitt namn på facebook är Stina Truong.
    Jag skulle ha valt Hello kitty, då jag skulle gett den till min nyfödda lillasyster. puss&kram

    ReplyDelete
  20. Anonymous16:34

    glömde ange mailadress för Stina Truong och den är stina_truong@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Jag är med.
    Gillar redan dem på fb. (Jenny Alexandersson).
    Skulle så gärna vilja vinna Hello Kitty filten till min lillasyrra, hon är helt galen i den figuren. :) Hon har liksom redan bestämt att hon ska ha en Hello Kitty chokladkalender till jul. :p
    Gillar redan din fb sida (Jenny Alexandersson).
    Gillat & delat bilden på fb. (Jenny Alexandersson).

    mail: jennytavlar@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Anonymous17:29

    Gillat både FB-sidorna. Alexandra Björnham.

    Min lilla kille på 4 älskar rosa, söta saker. Så en Hello Kitty-fleecefilt skulle vara precis det han önskade!

    ReplyDelete
  23. Anonymous17:30

    Mailadress alectav@spray.se för Alexanda Björnham! :)

    ReplyDelete
  24. Jenny Thorsell10:25

    Tjohoo!

    Gillar din sida sedan tidigare och även Dekoria.
    Har en tvåårig flicka som av någon anledning är mycket förtjust i Cars så jag skulle gärna vinna denna:

    http://www.dekoria.se/offer/product/2054//0/0/Fleecefilt-Disney-Cars-King-Mcqueen

    Delar tävlingen på min FB här:

    https://www.facebook.com/jenny.thorsell.1/posts/140930219440711

    ithorsell@yahoo.se

    ReplyDelete
  25. Har gillat med namnet Camilla Samuelsson.

    Taggade dig på facebook där jag länkade tävlingen.

    Om jag vann skulle jag välja Hello Kitty filten till mina Hello Kitty tokiga barn :)

    ReplyDelete
  26. Anonymous19:43

    Hej!

    Är mycket gärna med!
    Gillar Dekoria på FB (Annika Nilsson).
    Om jag vinner önskar jag Hello Kitty! Det skulle bli en fin present till de nya grannarnas dotter!

    Jag gillar din sida på FB.
    Har delat tävlingen här: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/359411107495722

    Skön sommar!
    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    ReplyDelete